Gamestudio Links
Zorro Links
Newest Posts
Support and Resistance Zones/Cluster
by sdh309795gaas
Today at 05:22
Zig Zag function
by sdh309795gaas
Today at 04:12
What are you working on?
by Reconnoiter
Yesterday at 23:05
Square Root Rule & Additional Investment
by MatPed
Yesterday at 13:49
Optimal parameters for a basket of assets
by brax
Yesterday at 12:25
AUM Magazine
Latest Screens
Triton Wing
ZeaL
Computer Repair Simulator
Collider (working title)
Space Rider
Who's Online
6 registered (firecrest, Dico, Dalla, sdh309795gaas, jyd, ddrrbb), 425 Guests and 4 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
Marce, pascalx, SpaceNL, onlinejack, johnnyp
17716 Registered Users
Page 2 of 2 < 1 2
Topic Options
Rate This Topic
#465632 - 05/06/17 21:21 Re: Hinge Limits Problem [Re: NeoJones]
Ezzett Offline
Junior Member

Registered: 08/26/03
Posts: 68
Loc: Deutschland
Das kann ich auch nicht nachvollziehen. Ohne deinen bisherigen Code ist das leider immer nur eine Spekulation von meiner Seite. Du kannst mir den Code auch per privater Nachricht schicken, dann kann ich immerhin mal testen, was da los ist. Da eine Lösung zu finden interessiert mich jetzt nämlich auch. Vielleicht ist das auch ein Problem von Physx selbst.

Top
#465640 - 05/07/17 19:04 Re: Hinge Limits Problem [Re: Ezzett]
NeoJones Offline
Member

Registered: 12/21/10
Posts: 224
Loc: NRW, Germany
Also ich bin mit den Tests noch nicht ganz durch, aber das wäre ne Menge Code, deshalb hab ichs hier noch nicht gepostet.

@3run, can u tell me about an updated version of physX? I dont found any newer version of that. Maybe that solves my problem..


Edited by NeoJones (05/07/17 19:09)
_________________________
Errors are the engine of progress.

Version: A8 Commercial
OS: Win 7 64bit
Models: Cinema 4D

Top
Page 2 of 2 < 1 2



Gamestudio download | chip programmers | Zorro platform | shop | resources | magazine | manual | support faq | bugs | beta features

oP group Germany GmbH | Birkenstr. 25-27 | 63549 Ronneburg / Germany | info (at) 3dgamestudio.net