Gamestudio Links
Zorro Links
Newest Posts
Question on TMF and WFO training
by Ger1
Today at 11:34
Is Zorro's rollover calculation wrong?
by pcz
Yesterday at 21:30
how can I open a *.dbl file?
by jcl
Yesterday at 19:19
Zelda like games.
by Realspawn
Yesterday at 18:53
Backtesting with T1 data and variable spread
by pcz
Yesterday at 14:12
AUM Magazine
Latest Screens
Triton Wing
ZeaL
Computer Repair Simulator
Collider (working title)
Space Rider
Who's Online
18 registered (kiamonster, Iglarion, boatman, alibaba, jenGs, GreenBoat, kmerlo, Ger1, Dalla, 2 invisible), 519 Guests and 4 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
Angeltrader77, Diska, GBA, TomJ, afoluj
17574 Registered Users
Page 3 of 3 < 1 2 3
Topic Options
Rate This Topic
#464954 - 03/20/17 12:54 Re: AckCon'17 [Re: Superku]
MasterQ32 Offline
Expert

Registered: 11/26/07
Posts: 2516
Loc: Germany, BW, Stuttgart
Bin ich sofort dabei, ich würde die Levelgeneration übernehmen, hab noch irgendwo nen coolen Dungeon Generator rumliegen
_________________________
Visit my site: www.masterq32.de

Top
#464984 - 03/22/17 13:11 Re: AckCon'17 [Re: Superku]
mk_1 Online
Expert

Registered: 12/25/00
Posts: 4553
Bekommen wir in der Zeit den halbwegs vernünftige Gegner hin? Weil pappfiguren abschießen, die sich nicht bewegen wäre doof
_________________________
Follow me on twitter

Top
#464985 - 03/22/17 13:34 Re: AckCon'17 [Re: mk_1]
MasterQ32 Offline
Expert

Registered: 11/26/07
Posts: 2516
Loc: Germany, BW, Stuttgart
Ja, n bisschen pathfinding auf regular grid ist ja nicht so schwer, da kann man nen rumsteher, nen wanderer und nen verfolger als gegner machen, das dürfte für nen kleinen shooter schon ausreichend sein

As usual AckCubes sammeln, um Punkte zu bekommen und einfach a'la Wolfenstein/Doom durchs Level kommen klingt doch gar nicht so scheiße
_________________________
Visit my site: www.masterq32.de

Top
#465008 - 03/25/17 14:23 Re: AckCon'17 [Re: MasterQ32]
HeelX Offline
Senior Expert

Registered: 07/19/01
Posts: 6901
Loc: Schwerte an der Ruhr
Bei prozedural krieg ich aufgerollte Fingernägel -.-

Mission 3 anyone, Ackcon Style?

Top
Page 3 of 3 < 1 2 3



Gamestudio download | chip programmers | Zorro platform | shop | resources | magazine | manual | support faq | bugs | beta features

oP group Germany GmbH | Birkenstr. 25-27 | 63549 Ronneburg / Germany | info (at) 3dgamestudio.net