0 registered members (),
1,119
guests, and 0
spiders. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Re: Levelbuild finished
[Re: broozar]
#46023
07/19/07 19:08
07/19/07 19:08
|
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083 Germany
rincewind
OP
Serious User
|
OP
Serious User
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083
Germany
|
Detailarme Level? Warum schreibe ich eigentlich extra dazu, dass noch keine Modelle drin sind und ich gerade dabei bin diese einzufügen, wenn es dann doch wieder keiner liest ;-). Ansonsten hast du mit deiner Kritik sicherlich teilweise recht obwohl Behauptungen, mir fehle es an Fleiß und Bemühen hier sicherlich überflüssig sind. Wahrscheinlich liegt es daran, dass ich aus beruflichen Gründen derzeit etwa nur 10 bis 15 Minuten pro Tag an den Levels arbeiten kann. Um die von dir gewünschte Qualität zu erreichen müsste ich bei diesem Tempo wahrscheinlich ca, 20 Jahre an dem Ding arbeiten ;-).
So, das war's erstmal.. ich finde, dafür dass ich keine Kritik (auch berechtigte, wie in diesem Fall) vertragen kann und dann immer schnell wie ein kleines Kind schmolle oder ausfallend werde, habe ich mich diesmal echt am Riemen gerissen ;-).
Jede Menge Grüße Rince
Born for runes
|
|
|
Re: Levelbuild finished
[Re: DoC]
#46025
07/19/07 20:11
07/19/07 20:11
|
Joined: Mar 2006
Posts: 2,758 Antwerp,Belgium
frazzle
Expert
|
Expert
Joined: Mar 2006
Posts: 2,758
Antwerp,Belgium
|
Great level design skills, you just keep on improving All of your work fits great into the environment, nice job but I would like to see it in action one day too Cheers Frazzle
Antec® Case Intel® X58 Chipset Intel® i7 975 Quad Core 8 GB RAM DDR3 SSD OCZ®-VERTEX2 3.5 x4 ; HD 600 GB NVIDIA® GeForce GTX 295 Memory 1795GB
|
|
|
Re: Levelbuild finished
[Re: Pappenheimer]
#46027
07/19/07 21:01
07/19/07 21:01
|
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083 Germany
rincewind
OP
Serious User
|
OP
Serious User
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083
Germany
|
Danke DoC. ich seh das genau so.. ich will einfach nur ein wenig Spaß haben. Wenn ich mehr Zeit habe, kann ich natürlich auch mehr machen.. ich hoffe, dass das irgendwann wieder der Fall sein wird.
Thanks Frazzle.. but there is still a lot of room for improvement.
@Pappenheimer: No. I did not skip these levels, they will be available too.
Cheers Rince
Born for runes
|
|
|
Re: Levelbuild finished
[Re: Nicolas_B]
#46029
07/30/07 20:45
07/30/07 20:45
|
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083 Germany
rincewind
OP
Serious User
|
OP
Serious User
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083
Germany
|
Thanks Nicolas here is another screenshot from a Gears of War-inspired level. It is a view from inside of a collapsed multi-storey building. The level has quite a few of such buildings; many of them hosting various powerups or health pickups in the upper floor, which means that the player will have to find a way to get there, like climbing up beams and broken floor slabs.. I am really happy that after such a long time it finally turns out the way I wanted it. Best regs Rince
Born for runes
|
|
|
Re: Levelbuild finished
[Re: sPlKe]
#46031
07/30/07 21:49
07/30/07 21:49
|
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083 Germany
rincewind
OP
Serious User
|
OP
Serious User
Joined: Nov 2004
Posts: 1,083
Germany
|
Thanks for your kind words Spike,
you're perfectly right: of course it doesn't look like a modern shooter :-). I am actually not skilled enough for such quality, my knowledge about shaders, normalmaps etc. is next to nothing. Maybe, I'll learn it someday. I orderd A7 today and can't wait 'till it's here. It will hopefully make things easier for me.
The monster are actually gone to bring along their friends.. they will of course return when everything else is finished:-).
Your test project? Would like to see more. I actually like the minimonstermayhem quite a lot, because one can see that it is really original and not a copied style. I wish I was that creative.
Cheers Rince
Born for runes
|
|
|
Re: Levelbuild finished
[Re: rincewind]
#46032
07/30/07 22:03
07/30/07 22:03
|
Joined: Apr 2005
Posts: 3,076 Germany, NRW
rvL_eXile
3D Artist
|
3D Artist
Joined: Apr 2005
Posts: 3,076
Germany, NRW
|
Ich finde, das die Screens schon gut aussehen ! Es sieht vielleicht noch was Detailarm aus, aber wie Rincewind schon sagte, wird er dies noch ändern. Schonmal en großes Lob an dich, das war bestimmt nicht gerade wenig Arbeit, wieviele Blöcke haste verwendent? 3000? Ja ich hab aber auich was zu meckern EInfahc die Rot MArkierten stellen, sieht so aus , als würden die Blöcke Schweben bzw passen net auf einander so das wars, Viel Erfolg cYa Sebastian
Tutorials: [Blender]Terrain creation ENG/GER [Blender]Low Poly Tree Modeling [GIMP]Create a Texture for Terrains CLICK HERE
|
|
|
|