Maybe wirte it to ure own? or try this
(You mst Modify this)
Code:
Var Spieler_vorne=17;
Var Spieler_hinten=31;
Var Spieler_links_Drehung=30;
Var Spieler_rechts_Drehung=32;
Var Spieler_Bewegung;
Entity* Player;
Action player_move
{
player=my;
while(1)
{
Spieler_Bewegung.X = (key_pressed(Spieler_vorne)-key_pressed(Spieler_hinten))*10*time;
Player.pan-=10*(mouse_force.x+(key_pressed(Spieler_links_Drehung)-key_pressed(Spieler_rechts_Drehung)))*time;
Camera_Pos();
c_move(my,Spieler_Bewegung,vector(0,0,0), glide);
wait(1);
}
}
Function Camera_Pos()
{
camera.genius = player;
camera.x = player.x;
camera.y = player.y;
camera.z = player.z+40;
camera.pan = player.pan;
}
Now u can Attach the Action to one Model in the WED
Use the W/S/A/D Keys to move the Player...
cYa Sebastian