(Deutsche Erklärung unten)
I am currently trying to stop creating bad programmer's art (of course there is good programmer's art too, but mine is bad
) and to design a scene in WED which look better than my previous attempts to design levels. What I have created is not part of a game, it is not a whole "level". It is just a small scene, which I want to make look good. It consists of a corridor and a cave with lava. Some textures were created by me, other ones are from a texture collection, and the rest is from Adam Sliger. The models of the robots are from a model collection.
Ich versuche derzeit, aufzuhören, alle Levels die ich mit WED erstelle, grässlich aussehen zu lassen. Ich habe daher eine kleine Szene erstellt; sie ist nicht Teil eines Spiels und nicht ein ganzer "Level", sondern nur eine Szene, die ich möglichst gut aussehen lassen möchte. Sie besteht aus einem Gang und einer Höhle mit Lava. Einige der verwendeten Texturen habe ich selbst erstellt, andere sind von einer Texturensammlung. Außerdem sind ein paar von Adam Sliger. Die Robotermodelle sind aus einer Modellsammlung.
Screenshots:
The corridor/Der Gang
The cave viewed from above/Die Höhle, von oben betrachtet
One of the pipes is broken/Eines der Rohre ist kaputt
This small robot wants to repair it (the particle effect looks better in motion)/Dieser kleine Roboter will es reparieren (der Partikeleffekt sieht in Bewegung besser aus)
Robots don't need a handrailing.../Roboter brauchen kein Geländer...
Fumes are floating over the lava/Dämpfe schweben über der Lava
Tell me what you think, and how I can improve this scene!
Sagt mir, was ihr denkt, und wie ich diese Szene verbessern kann!